آسیب شناسی علل مراجعات حضوری مشترکین بر رغم استقرار سیستم های ارائه خدمات غیر حضوری
کد مقاله : 1249-IWWA
نویسندگان
سعید اژدریفر *
مدیر امور مشتریکن منطقه 4 ناحیه 2
چکیده مقاله
در این مقاله به بررسی و آسیب شناسی علل مراجعات حضوری مشترکین بر رغم استقرار سیستم های ارائه خدمات غیر حضوری و همچنین بررسی این خدمات بر بستر اینترنت و راهکار هایی برای ترغیب مشترکین به استفاده از این خدمات خواهیم پرداخت . همچنین از آمار هایی که توسط سازمان ملل در مورد خدمات دولت الکترونیک ارائه می شود، استفاده می کنیم و به بررسی جایگاه ایران در این آمار خواهیم پرداخت و سپس به بررسی 34 علت مراجه در جامعه آماری که در امور مشترکین منطقه 4 ناحیه دو شرکت آب و فاضلاب مشهد تهیه شده است خواهیم پرداخت . نتایج این بررسی میدانی در قالب آمار و نمودارهای مربوطه در انتهای مقاله ارائه می شود که نشانگر بسیاری از مراجعات حضوری است که با توجه به زیرساخت های موجود و مدیریت عملکرد می توان آن ها را کاهش داد که به تبع آن شاهد مراجعات کمتر و استفاده مشترکین از خدمات غیر حضوری خواهیم بود .
کلیدواژه ها
مشترکین - مراجعات - مراجعه حضوری _اینترنت - دولت الکترونیک
وضعیت: پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر